live love laugh


Är förkyld och det suger. Inte så mycket för att jag mår dåligt utan mest för att jag inte får hälsa på pappa när jag är sjuk :( Och det är inte kul.. Men jag försöker kurera mig och sen får jag åka ner till honom igen :)
Men igår var jag ute hos familjen och klippte en massa äppleträd. Skönt med frisk luft men jag hade lite ont i armen igår. Högerarmen blev trött :P Men kul att umgås lite med mamma, Anton, Sara, David och Åsa. Och Kicki förstås :) Sötnöten.
En annan rolig grej som hände igår var att jag helt random mailade till saxofonisten Jocke i Movits. Jag såg ett liveklipp med dem och han är så jäkla bra. Så jag ville bara skriva det till honom och berättade att jag själv också spelar saxofon. Jag missade deras spelning i Malmö den 19e och det var lite tråkigt. Och nu ska de på USA-turne så vem vet när de kommer hit igen? Skrev i mailet att de borde komma till Helsingborg i alla fall :)
Och gissa vad? Jag fick svar!! Hur ofta händer det? ;P Igår kväll svarade han och tackade för de fina ordet och tyckte det var grymt att jag också spelade saxofon. Det skulle jag inte sluta med eftersom det finns på tok för lite tjejer som spelar tyckte han. Och han sa att de skulle försöka komma till Helsingborg i framtiden. Najs säger jag bara :) Han är grymt duktig och det var kul att han svarade tycker jag. Förväntade mig absolut inget svar nämligen :) Jocke i Movits är min nya idol ;)
Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback