fairytale

Idag har jag försökt ta det lugnt och började dagen med en skön PW längs landborgen. Jag älskar att se staden från den vikeln som man gör där. Underbart. Och världens bästa stad ♥ Sen blev det yoga på SATS och det var ganska svårt.. Jag brukar aldrig köra ren yoga utan passet som heter BodyBalance är mer min stil för där mixar man olika former av yoga och pilates och annat. Och helt ärligt, det är lite roligare med variation. Dessutom fick jag ingen känsla för instruktören så jag vet inte om det kommer bli mitt fasta lördagsnöje eller om det mer var en engångs grej. Vi får väl se ;P
Har försökt undvika plugg idag eftersom man ibland behöver rensa huvudet och det har gått ganska bra :) Tänkte i och för sig läsa lite nu, men inte råplugga. Och senare ikväll blir det Mellomys med fina vänner. Det gillas! Och så ska jag till mamma och pappa en sväng. Imorgon bär det av till Lund för att se hur pappa har det där nere. Ska både bli kul och jobbigt.. :/
Bilderna nedan är passande idag eftersom jag klickade runt på bloggar förut och hamnade till slut på olika nätshoppingsidor. Det kliar lite i fingrarna.. :) Får nog bli Väla en dag snart. Ser dessutom fram emot när deras ombyggnader är klara. Massa nya affärer. 90 st tror jag det var.. Love :D

Nu blir det lite mat här. Hungrig :)
Ta hand om er 










weheartit.com

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag tror du har rätt, bäst pluggresultat får man nog om man tar en paus och låter det sjunka in ibaldn. Härliga bilder!

Postat av: Ida

sv: Jag jobbar extra på ett hotell, på frukostavdelningen :)

2011-03-13 @ 23:28:18
URL: http://idasivertsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback