ett gott skratt förlänger livet?


weheartit.com

Haha jag hittade denna bilden och skrattade rakt ut. Den ska printas ut och sättas upp på kylen där hemma.. Ska kolla på den så fort jag känner mig opepp att gå till gymmet eller ta en walk. Haha "this tree doesn't know shit! you're fat!" ;) Haha. Jag skrattar fortfarande. Egentligen säkert inte så kul, men jag har nog lite dålig humor ;P
Nu kommer snart familjen Persson hem. Ska bli kul att träffa dem :D Och vi ska ta en kvällsfika och snacka lite. Ska bli skoj att höra om deras resa :) Och så ska Siri få träffa sin familj :D Hon har varit ängslig hela dagen så hon vet nog att något är på g här. Kanske kan det beror på min tokpackning/tvättning/städning? :P Hm ;)

Nej jag skulle bara slänga iväg en update. Längtar längtar lääängtar efter min sköna säng nu. Min fina underbara lägenhet. Jag har haft det väldigt bra här, men hemma är ändå alltid bäst :)
Ska gå ut i stallet och pussa lite på Gloria och Wilma innan jag beger mig om några timmar, och nu blir det myys på hög nivå med Siri. Sötaste hunden. I love her! Hon är söt och tokig och underbar på samma gång. Har sina små upptåg men är samtidigt väluppfostrad och lydig (när hon vill iaf ;P) och hon är rolig att vara runt omkring. Ibland är det nästan som om hon faktiskt förstår vad man säger till henne :) Sötnöt!

Nu kollar jag vidare på Let's dance. Alla väskor är packade, all tvätt är tvättad och hela huset är städat.
Ta hand om er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback