en lönndag med inslag av persson.


weheartit.com

Eftersom jag mår något lite bättre idag och inte hade någon feber när jag vaknade så är planen att snart bege sig ut till familjen för en dag bland äppleträden. Ska mysa med Donnis också och mäta ut det blivande grönsakslandet. På vägen dit hämtar jag upp David och Kicki och sen är Anton hemma idag så det blir vi tre som kämpar vidare i odlingen. Mamma är också med i eftermiddag/kväll så det blir en riktig Lönndag idag ;P Inslaget av Persson består av att Jonna kommer förbi och tar förhoppningsvis med sin nya vovve Pyret som är otroligt söt :) Dessutom blir det eventuellt middag hos Regina ikväll. Massa Lönn och Persson. Bästa kombon ;) Egentligen är bästa kombom Lönn och Nilsson, men eftersom vi gör allt detta inför att pappa ska komma hem så är han medräknad i det hela tycker jag :)
Nu ska jag väl byta om till oömmakläder och packa ner datorn och så eftersom jag ska diskutera min B-uppsats med min lärare ikväll kl 18. Och oömmakläder är väl A och O när man ska klippa flera hundra äppleträd? :P
Hoppas att det ska bli en bra dag idag :)
Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback