wishes..

Jag är fortfarande toksjuk. Har nästan ingen röst idag och hostar konstant.. Tyvärr börjar jag fundera på om jag kanske inte tåler hundar? Som en kombination med en vanlig förkylning alltså. Det hela började så smått efter 2 dagar här. Och det blir som värst med kli i ögonen och snuva och hosta och nysningar när jag är nära Siri eller när jag har en tröja på mig som hon legat på eller filt som hon varit vid. Hoppas inte. Men så kan det väl inte vara? Minns inte att jag var speciellt förkyld i julas när jag passade Kicki.
Och hoppas att jag snart blir frisk. Jag orkar inte med detta längre. Jag har liksom ingen ork alls känns det som :S Jättekonstig känsla. För man blir rastlös också men så fort jag försöker göra något så blir jag helt anfådd och orklös.
Idag har jag dock fixat avloppet i stallet och varit ute en lång runda med Siri. Och det är väl alltid något. Men jag tror att frisk luft bara är bra.
Nu vill jag sova. Håller tummar och tår för att imorgon blir en bättre dag.
Ta hand om er!


weheartit.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback