alla hjärtans dag ♥

Kanske den mest underbara dagen för vissa, och den jobbigaste för andra.
Jag själv bryr mig inte så väldigt mycket faktiskt. Relativt överskattat?
Visst är det mysigt att få blommor och äta fina middagar och sådant, det är det ju alltid. Och det kanske man kan sakna när man inte har någon att dela sådant med. Men jag trivs väldigt bra som det är också, och blommor kan jag köpa till mig själv och mat är jag väldigt bra på att laga så det är väl inga bekymmer direkt :P
Men ja, klart att det hade varit mysigt att få blommor idag, som man fått så många andra alla hjärtans dagar. Kanske får sikta på att få det nästa år? ;P
Sara sa för övrigt något grymt kul idag, och tydligen har hon sagt det förut med för hon uttryckte det som att hon hade sagt det till Zarah och Nina förut (om jag inte minns helt galet..) och dessutom fått medhåll i det :P
"Hade man varit lebb hade man fan stått på kö efter elin alltså!" Så jäkla gulligt :) Sen gick jag världens utläggning om hur bra jag är, om allt jag gör för andra och så. Och att jag är omhändertagande och bakar och allt sånt. Och att jag var den perfekta kvinnan för en man. Perfect catch helt enkelt.. :)
Och jag kan faktiskt inte göra annat än att hålla med henne. Jag gör så himla mkt för många hela tiden, det är sån jag är. Okej, det låter säkert ego. Men det är bara så det är.



Nu ska jag sova.
God natt, ta hand om er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback