måndag 100607 - ååååh..

Jag hade precis skrivit väärldens inlägg kring hur förra veckan hos mamma och pappa var, massa härliga bilder från slappa kvällar och soliga dagar och lite gnällande om plugg och tentor. Men sen råkade jag klicka bort det och poff så var allt borta..
Magen kurrar och huvudet är tungt och trött och jag orkar inte skriva om. Jag får återkomma helt enkelt :) Nu är det dags för att skrubba årets första nypotatis (färskpotatis för er som inte förstår :P). MUMS ska det bli. Köpta hos potatis och jordgubbs experten Göran och hans underbara familj :) Jordgubbarna åt jag upp samma kväll som jag köpte dem, men potatisen är inte invigda ännu.
Milly ligger och sover på min mage. Får dåligt samvete av att väcka sötnosen. Ska försöka flytta över henne sovandes på en skön kudde istället.
Efter maten ska jag plugga klart turism, imorgon är jag fri :D Det ska "firas" med ett besök hos psykologen, lunch med mina kära kusiner och inköp av Antons fina studentpresent. I och för sig startar sommarkurserna idag, men lite ledig tänker jag ändå försöka vara ;P

Ta hand om er och varandra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback