onsdag 100414 - drar norrut :D

Nu sätter jag mig snart i bilen och kör norrut. Hejdå Skåne, hej Värmland :D En veckas välförtjänt semester väntar med besök i Sunne, Branäs och Karlstad. Ska träffa så många underbara människor att det knappt går att fatta och bara njuta av den värmländska luften och atmosfären :)
Är tillbaka i Helsingborg igen på tisdag skulle jag tro, så tack lillebror för att du tar hand om min lägenhet så länge :D

Nu ska jag som sagt köra, så jag hinner inte med att skriva något mera...
Kommer säkert sakna min familj lite när jag är iväg, ni är bäst <3
Men vi ses ju snart igen.. :)

Ta hand om er och varandra! :D

Kommentarer
Postat av: Maria

vill du mötas upp den 18e o köpa kläderna för 200.- för båda?



isof säljer jag dem till dig, men hojta till så att jag vet. skriv på bloggen eller släng iväg ett sms 0737329783

kram Maria

Postat av: simone

Gooodmorgon sötpärlan! ..How u doing? (sitter och kolalr vänneravsnitt) haha XD Skitväder ute så det passar perfekt :)

2010-04-17 @ 09:53:50
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback