torsdag 091126 - shoppat, telefonsamtal och trött..

Idag har jag shoppat lite julklappar på Nova Lund med pappa. Jag köpte även en ny bh och ett par skidhandskar till mig själv, och en jättesöt ängel i en snökula, om ni vet vad jag menar? Förutom det har vi även besök sjukhuset i Lund. Och det var väl mindre skoj.. Men men, överlag var det väldans trevligt :)
Har även ringt några telefonsamtal, till Lamaro (Wallenstam..) och Länsförsäkringar bland annat. Oj vad jag älskar telefonkö?! Haha, men nu är det i alla fall klart för flytt på söndag, det sista som ska packas ner bara sen är det dags :) Hade ett långt telefonsamtal med en kvinna på Ikea igår också, men där blev det inte som jag ville alls, så jag får åka till Ikea på söndag ändå.. Men det gör inte så mycket :)
Och så är jag trött idag med.. Inte alls skoj känns det. Har hur mycket som helst som behövs pluggas men jag är mest seg och saknar inspiration.. Förhoppningsvis kommer den snart, funderar på att gå ut en runda - det kanske är luft jag behöver? :)


Sammanfattar väl dagen ganska bra..?


Ta hand om er! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback