torsdag 091112 - soffa :)

Har nyss varit och beställt min soffa :D Den kommer levereras till lägenheten under vecka 49 :) Och med tanke på att jag flyttar in på tisdagen i den veckan så är det alldeles lagom! :) Dock är jag 10 300 kronor fattigare nu än tidigare idag, men det gör inget :) Som Sara sa.. "Det är ju inte direkt som att du slängt pengarna på någon dålig cykel" - Ja vad det nu kan tänkas betyda? ;)
Men jag känner mig nöjd! :) Soffan i sig kostade 9 000 kr och sen la jag till ett nackstöd och leverans+montering så summan av kardemumman blev lite över 10 000 kronor.
Har inte hunnit med så mycket mer än så idag, besöket i möbelaffären tog väl lite mer än en timme skulle jag kunna tänka mig. Sen lite lunch på det och snart är det dags att köra till jobb. Är fortfarande halvslö pga förkylningen, men det är inget jag orkar bry mig om. Nu är det bara att bita ihop och köra som gäller.
Jag jobbar bara en vecka till, sen är det bye bye Findus för min del. Det känns lite konstigt faktiskt.. Men efter att ha pratat med Ulla-Britt som är personalansvarig på Findus så kom vi fram till att det kanske är bäst så. Mitt kontrakt går ut nästa fredag ändå, och även om jag skulle kunna få det förlängt så känner jag att det knappt hinns med, och min fot mår allt anant än bra.. Så från och med fredagen den 20e blir det inget mer Findus för mig förän nästa sommar som det ser ut nu :)




Imorgon är det äntligen dags för Ullared! :) Jag, Sara, mamma och Lotta kommer invadera stället imorgon klockan 08.00 - yeah ;) Det ska bli sjukt nice! :) Kommer förhoppningsvis ta en massa bilder som jag kan lägga upp här sen.. :) Och jag hoppas att det inte blir lika galet som på tvserien. Usch, det orkar vi inte med :P Men oj vad jag ska shoppa.. :) Massa saker till lägenheten och allt möjligt annat som jag behöver! :D

Ta hand om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback