ledig men sjuker..

Jahapp idag är jag ledig men fortfarande sjuk så har väl inte kunnat utnyttja dagen som jag ville om man säger så.
Har inte gjort allt för mycket alls faktiskt. Tvättat lite, handlat jordgubbar, postat ett brev och lite sånt..
Har börjat ta en tablett som heter Rinexin eller något i den stilen, och jag tror det hjälper lite. Kanske.
Håller tummarna för det iaf ;D
I helgen jobbade jag, sov överdrivet mycket och lekte vuxen och gick och rösta.. :) Om ni ville veta ;)
Idag skulle jag träffat Bibbi, det var tusen år sedan sist, minst. Men eftersom jag inte mår så himla bra så fick vi ställa in det.. Men att döma av hennes blogg så gjorde det inte så mycket ;) Haha nej men vi får ta det en annan gång helt enkelt.
Och min kusin Kristina tar studenten idag, hon springer ut om typ en timme eller två :) Jättekul för henne men mindre kul för mig eftersom jag inte kan följa med. Kul att sitta där helt febrig och snorig och riskera att smitta alla. Nej skulle inte tro det va :P Så jag gör nog bäst i att stanna hemma, hur trist det än är..

Nu ska jag trösta mig själv med en stor tallrik jordgubbar, och lite glass tror jag. Mums.

Ta hand om er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback