sovmorgon och kvällsjobb..

Idag har jag kunnat sova ut, så otroligt skönt.. Jag ska vara på jobb runt 14 och sen är jag nog hemma vid 21 igen. Men det blir nog en ganska lugn dag på jobb, så jag tar med mig datorn och sitter på msn tror jag. Det känns bäst när man bara ska sitta i en bod hela kvällen.. Då har man bara saker att göra den första timmen ungefär och sen är det ganska lugnt.

Jag är så grymt sugen på att göra om och inreda, inte här hos oss kanske, för det går ju inte. Men allmänt.. :)
Har varit inne på alla möjliga hemsidor och hittat en massa kul saker som jag skulle vilja ha. Det känns faktiskt lite trist att inte kunna göra något speciellt med lägenheten här, det är ju mest furu..
Men när jag åker hem (om TVÅ VECKOR - yay :D) så ska jag lätt till Bohaget och Lagerhouse och Bolagret och Ikea.. Ja you name it. Kanske inte för att handla, för det tjänar ju som sagt inget till när jag bor här, mest för att titta och bli inspirerad :)






Bilder: IKEA, Elle Interiör, Pottery Barn

Nog om detta, nu blir det lite träning, dusch och sen off to work. Om två veckor är jag hemma, can't wait.. :)
Ta hand om er :)

Kommentarer
Postat av: sara

Ska du redan komma hem? :) ska du inte vara där tills april? <3

Postat av: jessie

dom är riktigt goda. :)

det är fint med mig, sj då??



gud vilken underbar walk in closet. tänk om man hade haft en sån,



du kan få komma hem till mig och fille och inreda, där är ju som sagt ett helt hus, :)



kram

2009-02-05 @ 17:52:59
URL: http://jessiiejones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback