härlig dag :)

Det har varit en kanon dag idag.
Varit ute i det fina vädret, tagit en maaassa bilder som jag tänker lägga upp här sen. Ja jag lägger inte upp alla 145 st men 10 kanske.. :)
Förutom att det fina vädret gör en glad så har jag pratat med Anton och pappa idag. Pappa har fått komma hem från sjukhuset nu :D Äntligen.. :) Han är dock sjukskriven och går på en "hemmabehandling" i två till tre veckor till. Men så otroligt skönt att han har fått komma hem. Och att han dessutom är hemma när jag kommer hem nästa vecka, helt underbart ju. Fick även veta att Antons nästa träningsläger med landslaget är först den 27:e vilket innebär att han också är hemma när jag kommer hem på besök. Kan man begära mer? :) Sen har jag dessutom fått ett otroligt gulligt mail från min älskade mamma idag. Tack så hemskt mycket, hela kroppen blev varm och lycklig av det :)
Nu ska jag upp till Emma en runda, vi fikade på toppstugan förut. Utomhus. Så jäkla mysigt. Jag, Emma och Denise.
Men mer om det skriver jag säkert sen. Och lägger upp bilderna som sagt.
Nu ska jag ringa mamma, sen upp till Emma, efter det blir det väl mat och träning.

En riktigt bra dag idag alltså. Det behövde jag :)
Ta hand om er!



En av bilderna som jag tog idag :) Utsikten från toppen norrut.
Numera även min bakgrundsbild på datorn :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter som den perfekta dagen i snölandskapet. Längtar efter att se dig snart......

2009-02-11 @ 17:19:58
Postat av: Denise

den bilden blev gryyyyyyyymt bra!!! ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback