tisdag 091215 - dålig uppdatering...

Ja jag är inte den mest effektiva bloggaren för tillfället, men man har ju downperioder med jämna mellanrum.. Men nu har Sara gnällt på mig några gånger så jag sätter igång med skrivandet igen ;P
Har fortfarande inte tagit några bilder på lägenheten, tänker göra det senare idag och lägga upp dem här. Men först ska jag träna och duscha, skriva julkort och gå bort till posten och posta dem och slå in lite julklappar :)
Sitter och kollar på Oprah just nu, lite halvt sådär, jag skriver ju samtidigt.. Intresant idag eftersom det handlar om talangfulla barn :) Vissa är sjukt sjukt duktiga! :) Fick nyss rysningar över hela kroppen när "Nora from Norway" sjöng "Over the rainbow" - Grymt bra var hon :)
Ikväll kommer fina fina Emma Paulsson hit. Mys ska det bli! :) Vi ska nog käka thaimat och kolla film och snacka skit. Det ligger en thairestaurang bara några hundra meter från mig som tydligen ska ha riktigt bra mat - sen blir det nog en sväng inom hemmakväll också, fixa godis och film :) Halv sju kommer hon :)
Över till lite annat då..



Har beställt en jättefin klänning till jul från Bubbleroom :) Den är egentligen ganska vanlig, svart.. Men så har jag en röd boleroliknande kofta att ha till så det kommer nog bli nice och juligt tror jag :)
Tyvärr går det inte att ladda upp bild på den.. Skumt..



Är väldigt inne på att jag vill ha en hund nu, eftersom det känns lite ensamt i lägenheten ibland.. Och det hade varit mysigt med en liten hund här. Allra helst vill jag ha en fransk bulldog. Många har inte en aning om hur de ser ut så jag lägger ut en bild här.. :)

Det var nära att jag skaffade en "foderhund" nu under helgen, men efter långa diskussioner med familj och vänner så blev det ett nej där. Det är inte den typen av hund jag vill ha.. Hon var en blandning mellan chihuahua och papillon.. Men det blir säkert bra i alla fall :)



Fransk bulldog valp :)



Det var väl allt just nu.
Återkommer nog lite senare med bilder på lägenheten :) Nu blir det som sagt träning och julkortskrivning :)

Ta hand om er! :)

Kommentarer
Postat av: SaraBelisimo

DU ÄR BÄST!!!!! KÄRLEK

Postat av: SaraBelisimo

Älskar dig

2009-12-17 @ 14:00:09
URL: http://sarabelisimo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback