tisdag 091201 - första december 2009! :)

Idag är det den första december - mys! Äntligen december och snart är det jul på allvar. Det gillar jag :)
Jag hade satt klockan på 07.00 för att fixa en kopp te och kolla på julkalendern på TV, och så blev det. Mysigt värre :) Men sen var jag så grymt trött så jag gick och la mig igen.. Anton var snäll nog att vilja köra mig till Väla vid tjugo i tio men jag var så trött att jag inte orkade slänga mig upp ur sängen när han ringde.. Och mitt ärende till Väla innehöll bara ett besök på 3 butiken eftersom jag glömde hälften av mina grejor där igår :P Så det kan jag ta imorgon istället tänkte jag :)
Nu blir det dusch och sen lite plugg. Har inte speciellt mycket kvar på denna uppgiften och det känns skönt.. :)
Så nu ska jag spendera några timmar i min sköna nya stora fina soffa för att gå igenom det sista kring friluftsturism.. Sen kommer nog Stina och kanske även Julia förbi på ett litet besök - mycket trevligt :) skönt med lite sällskap här i lägenheten, även om jag trivs bra själv också! :P

Just det, jag har ju inte bloggat sen jag flyttade.. Mitt internet har inte fungerat så bra.. Inte alls faktiskt. Men nu fungerar det igen :) I söndags var den stora dagen så jag skulle flytta och det gjorde jag också. Tack alla som hjälpte till - är otroligt tacksam för all hjälp! Efter många timmar med flytt och uppackande så stod bord och stolar, tvbänk, soffbord, säng och byrå på plats och jag bestämde mig för att sova här redan första natten :) Nu har jag sovit två nätter i min nya sköna säng och jag trivs så otroligt bra i lägenheten :D

Har packat upp en massa mer under dagen igår och så kom min soffa på plats då också, de dök upp med den vid nio igår morse. Och vilken soffa, i love it! :) Är så nöjd med hela lägenheten och allt! :) Jätteglad är jag! :)

Speciellt stort tack till min underbara familj som ställt upp för mig hela tiden.. :D Ni är bäst! Tack för all hjälp med flytt, uppackning, möbelskruvning, matinköp, städning jaa allt..! Tack! :D Älskar er!

Det var allt just nu, ska se till att ta lite bilder idag, även om allt inte är klart ännu, så återkommer jag med dem i ett senare inlägg.

Ta hand om er! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback