jobb..

Jag är ju som sagt ledig idag, men jag pratade med min favvo-chef förut, han är verkligen kanon :) Hur go som helst och heelt galen. Pratade ganska länge, om allt möjligt, men sen till slut kom vi fram till hur jag ska jobba nästa vecka, och som det ser ut just nu kommer det bli att jag jobbar 23-03 bara. Och det är det schemat som jag antagligen kommer ha i fortsättningen, hela hösten, fast det finns två alternativ:

1) Mån-tors: 23-06
fre: 19-02

2) Mån-tors: 23-03
fre: 19-23 eller ledig

- jag hoppas på alternativ 1), mer pengar till mig då ju ;D
och visst, tråkigt att inte vara ledig en fredags kväll, men sen är jag ju ledig heela lördagen och söndagen och i princip hela måndagen också, det passar mig kanon :)
- och förhoppningsvis kan jag planera in en liten resa för att åka norrut snart ;D haha


Fick även av min chef veta att Linas pappa gått bort, och jag beklagar verkligen sorgen.. :( Tänker på dig Lina.


you know you love me,
xoxo


elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback