vill inte..

Vill egentligen inte blogga just nu.
Vill ingenting. Vill bara sova.
Inte för att jag är bitter eller något.
Eller jo, kanske lite. Hatar när folk sviker. Det värsta jag vet.
Men bitter, nja det är jag inte ändå. Besviken snarare.
Men mest är jag trött.
Tidigare gjorde jag ett inlägg på bilddagboken (
http://elinloenn.bilddagboken.se) som såg ut såhär:






<3
Alltså.. Jag tänker för mycket.. Alldeles för mycket..
Kär? Ha, vilket skämt.
Hur skulle det gå till.. Nä just det.
Eller klart att det skulle kunna gå till, men sen då? Precis, det skulle aldrig funka.
Nu ska jag sluta tänka tror jag. Ska nog sova istället. Imorgon blir det fest. Och det, det är najs. Haha.
Natti :)



Det inlägget skrev jag för någon timme sen kanske.. Och fortfarande har jag inte somnat. Nejdå. Istället kollar jag film och läser allas bloggar. Haha. Jag är sjuk i huvudet.

Nu ska jag sova i alla fall.
På riktigt.
Tror jag.
Shit vad jag saknar mina vänner. Sara, Bibbi och Denise. Oh.
Skit också.

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback