dagens..

Humör: Bara fint, lite trött kanske.. :P Men inte så ovanligt va? ;P
Gjort: Ingenting.. Vaknat och startat datorn..
Planer: Fixa frukost, träna, tvätta, jobba. Kommer hem vid 23 ikväll och har planer på att kanske kolla film eller gå ut och dricka vin, vi får se vilket det blir ;D
Ser på: Datorn..
Lyssnar på: Fläkten från datorn, måste verkligen lämna in den.. Överhettningsproblem - eh jotack :P
Läser: Inget, möjligtvis det jag själv skriver..
Dricker: Inget..
Äter: Ingenting än, men snart frukost :)
Bästa: Att det är fredag :) Snart helg :)
Sämsta: Att jag jobba tidigt ikväll, lite surt faktisk..
Väder: Jättefint, solen strålar in i rummet :) En fin höstdag helt enkelt.
Andra tankar: Är lite besviken på några personer just nu.. Men jag antar att det mest har att göra med mig själv.. Jag förväntar mig mycket, kanske för mycket. Men denna gången kan jag faktiskt inte rå för att jag blir besviken.. Tyvärr..

Nej nu ska vi inte bli dystra här, det löser sig alltid :)
Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback