dagen i sin helhet..

Jag har sovit stora delar av dagen idag, gick inte upp förän vid 14.30 tror jag, sen låg jag mest på soffan och slappade. Linnea kom hem till oss, sen även Elise, David och Christel. Vi kollade bland annat på Fab 5, eller ja, det var mest jag som kollade. Alla övriga var mycket bättre än mig och bestämde sig för att köra jag träna. Men jag, jag stannade i soffan ;P Haha :)
 Vid 17 tiden körde jag hem till Sara - hade en mycket trevlig kväll där med god mat och trevligt sällskap :) Susanne och Thomas, Niklas och Jessica med Ninni och Nilla och så Sara och Denise - mycket nice, trots att vi knappt fick något mat ro eftersom Nilla var lite gnällig ;) Men så söt hon är istället. Extremt största ögon :) Kommer säkerligen bli minst lika söt som sin storasyster. Sara måste vara världens stoltaste faster :)
Senare på kvällen kollade vi på Gossip Girl, Ensam mamma söker och sen blev det en runda till Maxi där vi köpte SATC filmen x 2 (en till mig och en till Denise) + lite snacks och godis, och givetvis coca cola ;D


Sex and the City - the movie
     

När vi kollat på filmen och snackat osv så var det dags att köra hem, Sara och Denise ska ju upp och jobba imorgon.
Men det ska ju som bekant inte jag, jobbar ju bara på nätterna, så jag var inte speciellt trött när jag kom hem.. Istället la jag mig i sängen för att läsa lite - läser "Alla var där" av Lauren Weisberger (hon som skrev "Djävulen bär Prada")
Tycker verkligen om den boken, och kan varmt rekommendera den :) Den är sjukt seg i början, så hoppa gärna över de tre första kapitlen ;)


Alla  var där - Lauren Weisberger



Det är väl dags för mig att försöka sova lite nu. Ska iväg och shoppa med la familia imorgon, vi ska till Köpenhamn och bland annat gå på Field's :) Det är aldrig fel, shoppa är nice ;D Jag får dessutom lön imorgon så det känns verkligen helt ok :)


Field's - Köpenhamn



Var bara tvungen att gå in och kolla på killen som sjunger "Low" på youtube - he's adorable :)
http://www.youtube.com/watch?v=8eQ5yWoGfQw

Tack än en gång till Sara och Denise för en trevlig kväll, alltid lika kul att träffa er :)
God natt världen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback