dagen

Nu blir det ytterliggare ett inlägg från mig idag.. Nolifer, yeah!
Ska snart duscha och sitter här med en otroligt väldoftande ansiktsmask just nu. Den innehåller citron, jordgubb och passionfruktsblomma. Mmmm..!
Idag har det varit lugnt, jag har mest slappat. Eller nej, jag har faktiskt gjort en hel del. Har städat hela lägenheten; dammtorkat de öppna ytorna, dammsugit, röjt undan, rensat i kylen, tvättat och diskat. Har även hunnit blogga och kolla på tv, och pratat en hel del i telefon.. :P
Med andra ord är jag ganska nöjd med mig själv. Och egentligen är det väl därför jag skriver.. Haha.
En bra ledig dag helt enkelt :)
Har ingen aning om vad som händer ikväll, men hoppas på något kul iaf.

Det var väl allt..
Ha det bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback