jag lever!

Jodå, jag lever! Om än lite stressad just nu..
Och till råga på allt så försvann hela mitt inlägg som jag nyss skrev. Och det var ganska långt. SUCK!
Men jag skriver antagligen om det ikväll efter jobb. Eller imorgon :)
Nu måste jag nämligen göra mig iordning, kör till jobb om en timme. För övrigt har jag gjort pannkakor idag - mums. Riktigt gott blev det :) Och annars har jag faktiskt inte gjort mkt.. Kollat lite på turismen och nålat lite på Antons gardin. Målet är att den ska bli klar imorgon så jag kan ta bort symaskinen och allt annat som ockuperar hela köksbordet här..
Och så har jag även tänkt mycket på det ekonomiska.. Emilia frågade mig om jag ville med till London innan jul, och det vill jag ju såklart. Men jag vill flytta och ha råd med möbler ännu mera.. Och samtidigt måste jag redan nu börja spara pengar inför USAresan nästa år. Plus att det blir skidsemester vecka ett.. Så pengarna bara rinner ifrån mig känns det som.. Därför tar jag det ganska vuxna beslutet (om jag får säga det själv..) och säger nej till London i år. Hur trist det än känns..

Nej nu blir det duschen sen jobb 14.45-23.15. Gillar inte när vi jobbar kväll.. Längtar tills måndag när det är dags för dagtid igen :D

Ta hand om er! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback