stort TACK för igår :)

Gårdagen var fullständigt underbar. Så underbar att jag blir tårögd. En såå härlig kväll med alla underbara vänner och min älskade familj. Jag vill bara säga stort TACK för igår alla ni fantastiska människor som var där. Ni är guldvärda ska ni veta :)
Det är en kväll som alltid kommer finnas i mitt hjärta, en oförglömlig kväll som jag alltid kommer att minnas.
Ett extra stort tack till pappa och mamma och Anton - jag älskar er och kommer sakna er fruktansvärt mycket när jag flyttar.. Tack för att ni gjorde min avskedsmiddag möjlig och tack för de fina julklapparna jag fick. Ni är underbara. De bästa helt enkelt :) Ni ställer alltid upp för mig i vått och torrt och ni slet som bara den för att få ihop middagen igår till den härliga kväll det faktiskt blev :) Jag är glad över att det är just ni tre som är min familj - jag älskar er
Även ett extra tack till Sara - mitt hjärta. Du är den bästaste. Du skyndade dig hem till oss och hjälpte till och fixa, sötunge :) Tack för din underbara planch och det fina brevet - tårarna rann. Kommer sakna dig olidligt mycket...
Du är som en del av min familj, som en syster som jag aldrig haft, och precis som min familj så finns du där för mig alltid. Är så tacksam över att du är min vän - jag älskar dig.

Jag vill sova nu, så tänker inte skriva något mer för tillfället.
Tänkte lägga upp bilder på allt underbart jag fick imorgon.
Än en gång tack till alla ni som kom och gjorde kvällen oförglömlig, ni är underbara :D

God natt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback