vasaloppet 2012 ♥

Kollar ni Vasaloppet idag? Inte jag direkt, även om jag faktiskt såg starten och när Brink gick i mål :) Kul med en rekorddag både för dam och herr idag, eller hur det nu var de sa på tv.
Men en sak jag gör är att kolla resultaten på
http://www.vasaloppet.se då och då för att se hur det går för Emma. Underbara Emma Hellberg som åker för Ung Cancer.
Under året har hon sålt alla de meter som hon ska åka och som Vasaloppet är (90 000 från Sälen till Mora) för 1 krona/meter. Hon lyckades samla in alla 90 000 kronor och mer där till. Alla pengarna går till Ung Cancer. Helt fantastiskt!

Läs gärna Emmas historia på hennes blogg http://livmordet.blogspot.com/ - och fortsätt att skänka pengar till Ung Cancer :)




Bilderna är från facebook och vasaloppet.se

Har kollat in hur det går för Emma några gånger och hon passerade nyss Oxberg på tiden 14:09:44, alltså fortare än vad de förutspådde på vasaloppet.se :) Go Emma!

Nu återgår jag till plugget. Deadline 23.59 ikväll. 

Ta hand om er och varandra  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback