världens bästa kvinna? ♥

- Min underbara mamma ♥
Grattis på internationella kvinnodagen till alla underbara tjejer, kvinnor, tanter där ute.  
Egentligen är det lite märkligt att hylla kvinnor en enda dag om året. Alla dagar borde vara sådana dagar. Eller ja hyllande av mänskligheten i alla fall. För jämställdhet är bra.

Men hur som helst, min favoritkvinna som vinner "årets kvinna" i min bok är min fina mamma, alla kategorier :)
Den som i Sverige vann priset för årets kvinna i år var Camilla Läckberg och hon är ju också en bra kvinna som skriver bra böcker. Men jag tror inte att något slår min fina mamma ♥


En härlig bild på mina glada föräldrar från en årsfest med Ekeby Greys.
Jag älskar denna bilden för båda ser så glada ut :) Det var en bra dag.


Jag vill också säga tack. Tack mamma för allt du gör för mig. För att du alltid finns där. För alla råd du ger. För peppning och stöttning på alla sätt. Tack för att du finns, för att du är du. Tack för att just du är min mamma ♥

Ta hand om er och varandra och hylla en kvinna i din närhet idag för att fira internationella kvinnodagen. Vi visar varandra uppskattning för sällan tycker jag. Så varför inte passa på idag?! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Awe Elin! <3

2012-03-08 @ 22:22:29
Postat av: Jenny

Åhhh vilken fin <3 Jag blev så glad på något vis när jag såg bilden....

Hoppas allt är bra och att du njuter av vårvädret. Visst känns det som om vårkänslorna börjar hitta ut?

Ta hand om din mamma och var glad åt det ni har. Massor av kramar till dig <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback