helgen ♥

Idag har min blogg fått lite nytt utseende. Kände för en förändring bara :) Får väl se hur länge det håller i sig och hur jag trivs med det. Om det inte funkar är det bara att byta igen.
Hoppas ni alla haft en bra helg och en fin måndag?
Jag har haft både och. Hur bra helg som helst med en massa trevligheter som middag på stan, fester, möten och skogsmys. Underbart helt enkelt. Och idag har jag pluggat som en tok, lagat underbart god mat, njutit med kaffe i solen och bara haft det bra. Önskar att alla dagar är som idag. Har njutit till fullo.
Har dessutom planerat resten av terminen och även om jag har galet tokmycket att göra så känns det bra att ha allt uppspaltat och i ordning. Och dessutom har jag lyckats klämma in roliga saker så som besök i Karlstad, en helg i Göteborg och andra små saker. Har inte spikat några datum med på ett ungefär vet jag hur det kommer bli :)

Imorgon ska jag lägga upp en herrans massa saker på blocket, hoppas på att få in lite extra pengar på saker jag inte behöver eller använder längre. Min longboard till exempel och en del tavlor och en tvbänk... Fingers crossed för att jag får tillräckligt med pengar för att köpa en ny cykel. Det hade varit skönt med en cykel :)

Nu ska jag slökolla tv en stund innan sängen kallar.
Ta hand om er och varandra ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback