tentaplugg, sömnbrist och bra musik ♥

Hej världen. Ungefär. Det känns lite så idag, som att jag varit instängd i min egen bubbla och behöver få en ny syn på världen. En ny input :P Så som det blir när man råpluggar inför en tenta och inte har tid att ta in något annat i hjärnan. Fast det är kanske inte helt sant. Idag har jag lyssnat på en del bra musik, pratat med Sara, Mamma, mormor och Emilia. Sköna små break från plugget. Och så har jag kollat på How I met your mother. En av världens kanske bästa serier om ni frågar mig. Söndagskvällarna är bäst, två nya avsnitt av senaste säsongen.
Och nu tänkte jag försöka sova. Om det inte går så pluggar jag en stund till. Har haft så otroligt svårt att sova hela veckan och jag förstår inte varför. Försöker göra allt jag kan för att komma till ro men inget tycks fungera.
Håll tummarna för mig inatt :)

Och här kommer kvällens kanske bästa låt tycker jag. Videon är lite småsöt, men jag tycker framförallt att låten är bra. Och i ärlighetens namn tycker jag nog att videon är lite töntig. Men avgör själva.



Ta hand om er och varandra!

Kommentarer
Postat av: Claudia

den riktiga låten (gotye, kimbra) har jag nötat i några månader nu och jag tröttnar fortfarande inte! så fantastiskt bra! faktiskt bästa låten år 2011!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback