renar själen? ♥

Detox är nog ändå inget för mig. Men hoppade i alla fall fikat idag... Bara kaffe (vilket i och för sig är strängt förbjudet under en detox) och det kan man ju nästan inte leva utan :) Men på det igen imorgon. Utan tvekan. Här ska kropp och själ renas. Det ska ju tydligen vara så bra för en. Jag tror jag behöver allt som kan vara bra för en. Speciellt för själen...



Idag har jag myst med världens finaste barn. Filip, Thea och lilla lilla Linnea. Mysigt! Det blev fika hos Stina och Ida kom med sina barn Filip, snart 4 år, och Linnea, snart tre veckor, och Maja kom med sin dotter Thea som snart är 19 månader. Så himla mycket barn och skratt och mys. Helt underbart. Linnea är bedårande och så himla liten. Sov i min famn hur länge som helst och när hon inte sov så låg hon bara där och tittade. Underbart. Och Filip och Thea lekte och hoppade och busade. Och slog sig lite också tyvärr men det går oftast över lika fort som det händer. En fantastisk eftermiddag helt enkelt :)
Tro nu inte att jag gått och blivit helt bebistokig för så är det inte riktigt, visst jag vill ha barn - någon dag. Men först vill jag bli klar med min utbildning som kommer ta ungefär två är till och sen vill jag gärna ha ett jobb. Ett riktigt jobb. Och bo på ett ställe som man kan ha barn på, min lilla etta klassas väl knappast som optimalt när det gäller det? Och framförallt kanske man ska ha träffat något man vill ha barn med? Eller det kanske jag redan gjort om jag ska vara ärlig. Utan att skrämma livet ur någon... Och kalla mig gammalmodig men jag skulle väldigt gärna vilja vara gift innan jag skaffar barn. Så det är säkerligen en bit kvar. Och tills dess njuter jag av alla andras fina barn ;)
Och på tal om att gifta sig så är det något som präglat hela den senaste veckan för min del. Bröllop och att gifta sig. Det började redan förra helgen med Jennie och sen har det fortsatt. Ganska kul faktiskt. Men mer om det en annnan gång :)

Nu ska jag kolla klart på "How to lose a guy in 10 days" och sen kallar sängen. Nästsista natten på landet och sen återvänder jag till stan igen. Ska både bli skönt och lite tråkigt. Jag trivs ganska bra här ute även om jag stundtals tycker det känns lite ensligt. Och så har jag saknat min fina mamma och min fina bror. Jättemkt. Så mamma ska få världens största kram imorgon när hon kommer hem ♥

Ta hand om er och varandra! ♥

Kommentarer
Postat av: sara svensson

Åh vad det lät mysigt med barnen :)

Vi såg med den filmen igår, den är så bra! Dock såg vi inte hela, vi somnade en efter en :P

Vi ses till våren!

Just nu sitter jag och Marcus på tåget till Stockholm. Vi är framme kl18.20.

Puss <3

2012-01-14 @ 16:18:33
Postat av: Lovisa

Hej! Den lampan har jag fått från mamma, den är rätt gammal och jag är inte riktigt säker på vart den kommer ifrån. Men jag vet att hon fyndade en liknande på gengåvan (second hand) Så det är nog på sådana ställen som du ska kolla! Lycka till med lampletandet :D

Postat av: Camilla Appelgren

Hejhej!



Vad kul att du hittade till min blogg :) Jag är för tillfället i Sverige, vi flyttar nu på måndag och ska ju bila ner, kommer fram den 3e februari. Lagom kul att ha en inlämningsuppgift nu på söndag och sen en den 5e när vi precis har kommit fram. Vad tycker du annars om kursens upplägg? Jag tycker första uppgiften var lite "overkill" för att vara första på kursen, men men :)



Ja dykning är helt underbart! Ett tips är ju såklart att komma ner till Malta och ta ditt dykcert, inte så väldans dyrt och viktigt att ha när du dyker, även om du har en instruktör med dig. Du kan se så mycket mer med ett cert (djupare dyk och anadra typer av dyk). Skulle vara grymt kul om du kom ner till Malta ju! :)



Missa inte Sunny Divings Facebook sida ;)



Kram kram

2012-01-24 @ 14:28:35
URL: http://www.sunnydiving.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback