jag...

Jag är ett organiserat kaos. Och tidsoptimist. Jag kan inte sova på nätterna, men tror på drömmar. Jag gör misstag och rör till det. Ofta. Jag vill vara bättre och jag är rädd för att inte vara bra nog. Jag tror på framtiden eftersom jag har sett gårdagen och jag är fortfarande här. Jag skrattar mycket, ibland åt mig själv, och försöker hålla självdistans. Jag har problem med tillit, men jag antar att blir är så det är när människor försvinner. Jag dansar i regnet, tror på horoskop och när jag verkligen vill ha något ser jag till att få det. Jag älskar att bara sitta själv en kväll, men tycker minst lika mycket om att tillbringa min tid med andra. För jag har världens finaste familj. Världens underbaraste vänner. Då och då bryter jag ihop. Men lika snabbt sätter jag ihop mig själv igen. Det måste jag. Jag både hatar och älskar att bada. Jag är grym på att laga mat och det har jag min fina pappa att tacka för. Ibland tappar jag bort mig själv och faller, men det är väl så man lär sig att flyga.
Och det är jag. Bara jag. Elin.





Med en extrem inspiration av the GlassChild.


Kommentarer
Postat av: Sara Svensson

fin text elin <3

2011-09-13 @ 17:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback