mot Göteborg :)

Nu packar jag ihop mig, om ett par timmar bär det av mot Göteborg, fest med bästa Ung Cancer och massa mys med Alexandra och Hanna står på schemat :)
Dagen kunde dock börjat bättre, precis som gårdagen... Känns sådär att först få min cykel stulen och sen idag få parkeringsböter på 500 kronor - felaktig böter dessutom. Men tydligen ska man betala iaf och sen överklaga, så det får jag väl helt enkelt göra. Känns inte så kul dock.
Men men, nu ska jag ha tre helt underbara dagar och kan inte tänka på problem ;P Det blir hotell och god hotellfrukost med bästa Alexandra, party med underbara Ung Cancer och bästa Julia&Julia&Hanna och sen massa mys med Hanna som jag inte träffat på en evighet känns det som ♥
Och just det, även om jag inte kan lägga upp en bild just nu, eftersom min mobil är dum, så vill jag berätta att jag igår fick helt underbara blommor av underbara Sebbe :) Nästan löjligt glad blev jag ;) Finaste ♥


Bilden lånad
härifrån

Nu blir det mer packning och lite fix, sen dusch och sen beger jag mig :D
Ta hand om er och varandra och hoppas ni kommer ha lika underbara dagar som jag tänker ha :)


www.ungcancer.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback