längtan efter jul...

Julen är den bästa tiden på hela året tycker jag. Här om dagen drack jag årets första glögg och för mer än en vecka sedan drack jag första julmusten. Helt underbart :) Har nu funnit en ny favoritblogg gällande just julen, den heter Julbloggen - julaftonsmorgon.blogg.se så kolla gärna in den för just nu finns det en tävling där man kan vinna biljetter till julbord. Och hur gott är det inte med julbord? :)
Men innan det blir dags för jul på riktigt för min del blir det sol och värme och bad och annat kul. Det ska också bli fantastiskt. Men sen längtar jag efter att få pynta inför första advent och sen också för julafton. Första helgen i december kommer bestå av julmarknad på Fredriksdal och massa mys med tjejerna och Mysteriet på Greveholm maraton med lussebullar och pepparkakor och julmust. Hur mysigt som helst... :)


weheartit.com

Nu måste jag plugga vidare... Tenta på onsdag. Yay.
Ta hand om er och varandra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback