Göteborg och Malmö.

Känner mig som världens globetrotter ;) Varit en massa farande den senaste veckan, men helt fantastiskt underbart ♥ Behöver ta igen lite sömn känner jag, så därför kallar sängen nu. Egentligen hade jag storslagna planer för denna afton men sängen känns mer inbjudande...
Och på tal om globetrotter. Jag längtar till torsdag :) Men först längtar jag till onsdag kväll efter kl 18. Då är tentorna gjorda och mammas födelsedag är redo att firas. Det är inte varje dag man blir 50 :D Mamma vill i och för sig inte firas, men det struntar jag och lillebror blankt i ;) Nej det gör vi ju inte, men lite småplaner har vi allt :)
Jag vet inte vad jag ska säga om mina dagar i Götet och Malmö mer än galet underbart och helt fantastiskt. Det finns så många härliga och beundransvärda människor. Som ger så mycket kärlek och inspiration och styrka. Oj vad ni betyder mycket ♥

Senare kommer det komma en update med bilder och annat fint, men nu vill jag bara sova.
God natt på er,
Ta hand om er och varandra där ute godingar ♥




Glöm inte kolla
ungcancer.se och köp fina prylar i shoppen eller skänk pengar. Det gör skillnad.
#tillsammansgörviskillnad   #detärokejattkänna    #fuckcancer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback