GLAD :)

Från och med nu läser ni en blogg som tillhör Elin; dotter, syster, vän, barnbarn, lärarstudent OCH Ung Cancer medarbetare :D Så himla glad! Malmö is the place to be ;) Från och med den 27e kommer jag (och till en början men förhoppningsvis mer än så) söta Julia att hålla i medlemsträffarna med alla fina underbara människor som är med i Ung Cancer! Och ingen kan vara gladare än mig, jag lovar :) Jag får göra det jag är bra på, samordna och planera, träffa underbara människor, besvara samtal och mail från fina medlemmar och framförallt hjälpa. Jag brinner så för denna organisationen och den behövs, därför är jag stolt över att få vara med på alla sätt det bara går. Men innan den 27e, nämligen den 25 är det dags för en härlig fest för Ung Cancer i Göteborg. Längtar! :)



Nu blir det lite mat här för min del,
ta hand om er och varandra! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så glad för din skull hjärtat! <3

/Mamma

2011-10-12 @ 22:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback