you don't spell, you feel... ♥

Idag är det dagen före den stora hemresardagen. Konstig känsla men samtidigt väldigt skönt. Jag kommer sakna Siribus dock. Sötaste :) Men jag lär väl hänga här i stallet ett par gånger i veckan i alla fall så får träffa henne då :) Jag har packat ner det mesta i klädväg och planerat vad jag ska ha på mig imorgon. Ganska dumt att packa ner de kläderna ju.. Var hemma förut och matade fiskarna och tog post och packade av en del grejor som jag inte behöver här längre. Som alla filmer som jag packade med mig men aldrig tittade på? ;P
Imorgon kommer familjen Persson som sagt hem och jag ska återvända hem. Jag längtar efter min lägenhet ganska mycket nu. Min sköna säng ;P Inte för att det är fel på sängarna här men man gillar väl alltid sin egen säng bäst? :) Håller på att tvätta rent alla sängkläder och handdukar och sånt i hela huset, och ska städa över här innan familjen kommer hem. Det måste vara grymt skönt att få komma hem till ett nystädat och rentvättat hus så det unnar jag dem :) Undra om någon snäll själ varit i min lägenhet och gjort samma sak för mig när jag varit borta? ;) Eller nej just det, jag gjorde det själv innan jag åkte.. :P

Jaha detta blev ju inte världens roligaste inlägg i bloggen men jag ser fram emot att få åka hem till min fina lilla lägenhet i världens bästa stad. Sprang på fyra av mina grannar i trappan när jag var hemma idag. Bara det fick mig att le :) En nackdel är dock att jag inte kommer ha så nära till min familj när jag flyttar hem, men känner jag oss rätt så lär vi inte vara hemma här så mkt i alla fall. Mycket tid på sjukhuset är min gissning..

Ta hand om er :)


weheartit.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback