vår? jatack :)


weheartit.com

1 mars idag och Emmsans födelsedag :) Bara det är ju en helt fantastiskt sak ;) Men dessutom känns det verkligen som att vi äntligen börjar gå mot ljusare tider :D Snart vår. Helt underbart. Vår och höst är mina absolut favorit årstider. Älskar vädrets skiftningar..
Och dessutom har jag tusen projekt på gång under våren här nu så det känns kanon. Längtar :) Och snart åker vårjackorna och skorna fram. Inga mer tjocka vinterjackor och skor i tråkiga färger. Är ganska less på svart och brunt nu - hur snyggt det än må vara. Men lite färg piggar upp.
Tyvärr håller min förkylning/influensa i sig fortfarande och jag kraxar som en kråka typ.. Mindre kul. Men nu bäddar jag ner mig i soffan med Siri och myser resten av kvällen. Det gillas :)

Ta hand om er :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback