snabbis..

Yes idag blir det en riktig snabbis. Känner att jag varit kass på att uppdatera alls på flera dagar och idag är jag inte halvstressad..
Dagen idag har bestått i att
- Inte träna, jag hoppade det för min fot bara klabbar.
- Handla, bland annat en liten present till den sköna Stina som ska firas på fredag.
- Handla mat också, bland annat Bregott ekologisk. Det känns ju bra :D Nyttigt med ekologiskt. Men så jäkla ful förpackning. Orange. Vilken miss. Matchar absolut ingenting. Så det var en liten miss. Men egentligen köper jag den blå paketen. Men den fanns inte alls. Och grön fanns bara i stor. Och extrasaltat (jag har glömt vilken färg den har..) är överdrivet salt. Så ekologiskt it is! (Kolla bilden nedan - inte snyggt ;P Dagens i-lands problem..)
- Fix inför kvällens middag. Massa matlagning och sånt där.
- Och nu väntan inför kvällens middag när några helt underbara människor entrar min (snart) nystädade lägenhet.
Underbart :D

Dags att lägga på ett kol helt enkelt. Klockan sju ringer porttelefonen. YAY :)
Okej, detta inlägget blev onödigt och flum. Men skit i det.

Ta hand om er 



(bilden kommer från mediabanken.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback