should I give up or should I just keep chasing pavements..

ÅH.
Jag vill klä upp mig och gå på fin middag eller ha en helkväll på stan.. :) High heels och svart klänning.
Men ikväll får jag nöja mig med middag hos David och Åsa ;) Haha nej jag ska givetvis "klä upp" mig för det också, och dessutom kommer middagen vara hur fin som helst tror jag. Förra gången var det jättetrevligt och väldigt gott. Och så får jag träffa min lilla Kicki också :D


Klicka på bilden :)
Kläderna kommer från bubbleroom.se och polyvore.com - me loove.

Ta hand om er



Update..
Haha tråkigt läge att texten till bilden här ovan inte syns alls även om man klickar upp den :/
Men det står i alla fall "Back in the days with edge" och undertill står det "Birgitte Bardot"
Så är det med det. Vacker är hon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback