haha skulle det vara jag? ;)

Gjorde nyss ett test på ICA.se som fick ett ganska skrattretande resultat. Även om det faktiskt var lite småkul och en eller två saker kanske stämde ;P



Dock inser jag att texten är väldigt liten här, så här kommer den i läsbar storlek :)


Dricker bubbel och vaskar gammal lättmjölk

Du är som Lady Larsson
Lady Larsson älskar champagne, samlar på handväskor och skor, önskar sig hett en walking closet och sparar i största hemlighet till en bröstförstoring.

Lady Larsson vill gärna vara och leva som en prinsessa, eller åtminstone som Carrie (Bradshaw alltså, i Sex and the City). Prinsessan Madeleine och Carrie är hennes idoler och de har precis samma intressen också.

Candle light dinner, bubbel och nystrukna linneservetter är Lady Larssons passion, bara hon slipper att laga maten. Hon älskar att gå på restaurang lika mycket som hon hatar att laga mat. Även om hon tycker att det är lite coolt så vaskar hon på sin höjd en halv liter gammal lättmjölk, något annat har hon inte råd med. På restaurang väljer Lady Larsson italiensk eller asiatisk mat, hoppar gärna över förrätten, gillar varmrätt och älskar efterrätt – mums! Äter hon svenskt blir det helst fisk och skaldjur för hon ääälllskar skaldjur också.

Till vardags försöker hon äta hyfsat nyttigt, som sushi eller sallad till lunch. Hemma lagar hon på sin höjd nudlar, tar en yoghurt eller vispar ihop en Nutrilettepåse. Men nyårslöftet är att bli bättre på matlagandet. Hon måste bara försöka. Lady Larsson skulle gärna ha spelat golf, om det inte hade varit för naglarnas skull, de går ju bara av då. Hon tränar regelbundet, gärna lördag förmiddag så att man kan äta brunch med tjejkompisarna på något lyxigt ställe sen. Efteråt skickar hon ett sms och tackar för den helt underbara, awesome eftermiddagen. Hon avslutar sms:et med "Kramizar LL".



Haha ja, det var väl dagens humor.
Allt detta kommer som sagt från ica.se och för att få reda på din profil så gör du testet kring vilken form av snyltgäst du är ;) Gratis är godast? ;P

Hur sann är profilen då?
Jag kanske ska informera om att jag älskar att laga mat. Älskar. Och gör det mycket och ofta och bjuder mer än gärna hem folk för att provsmaka mina nya recept eller bara för sällskap. Dessutom gillar jag att baka, både bröd och kakor och annat. Så jag tror inte att det stämde så jättebra.
Men givetvis säger jag inte nej till att bli bjuden på någon god middag heller. Det är ju också väldigt trevligt. Så länge det är laktosfritt så är jag med på det mesta :P Vaskar lättmjölk gör jag väl ibland, men inte med tanken på att jag faktiskt vaskar. Däremot med tanken på att mjölken gick ut för en vecka sedan och att jag vägrar dricka den. Sushi är gott, men inte min dagliga "matlagning" och Nutrilette funkar i nödfall.
Italiensk och asiatisk mat är klara favoriter hos mig, och jag ääälllskar skaldjur (läs räkor) också.
Att jag gillar varmrätt och efterätt bäst är det väl knappast någon som känner mig som missat, så det stämmer ju ;) Men förrätt kan vara tokgott det med. Mat är oftast gott i allmänhet.. Haha. Något jag dock inte är överförtjust i är snabbnudlar, trots att jag är student och allt. Nja, det faller mig inte riktigt i smaken.. Och ordet awesome är väl något som de flesta i min umgängeskrets överanvänder to the max ;)
Att jag vill leva som en prinsessa, sparar till en bröstförstoring i smyg och älskar champagne är väl inte helt likt mig skulle jag tro. Men jag gillar väskor (trots att jag inte längre "samlar" på dem..) och vem vill inte ha en walk in closet? ;)

Ta hand om er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback