27 dresses

Det absolut bästa i heeela filmen är just nu :D Alltså när Katherine Heigl visar upp alla de 27 klänningarna för James Marsden. I'M IN LOVE. Så charmig film och den absolut bästa scenen i hela filmen är just denna. Utan några som helst tveksamheter.. Egentligen är filmen lite halvt tragisk, men jag gillar den :) Men just därför ska jag nu forsätta med plugget. Men jag måste säga att jag gillar TV11 :D Massa bra filmer och serier och allt. Och en del konstiga också.. Men jag saknar MTV, fattar inte varför vi stackare som bor i hyreslägenhet nu helt plötsligt ska behöva betala för att få se Jersey Shore? ;P
Ska nog ringa min favorit bror och fråga om den där hemsidan som visar serier gratis och be till Gud att Jersey Shore finns där ;)
Haha eller inte.. Plugg it is.

Ta hand om er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback