sjukis men glad :)




Åh, som jag gillar denna bilden.
Den skulle kunna vara tagen från min iPhone, men det är den inte. Men den skulle kunna vara. Liknande i alla fall :)
Älskar att jag känner mig glad. Även om det känns så nära så är det ändå så långt borta. Fast inte länge till - och tänk att bara några små ord kan göra en så lycklig. Jag kan inte greppa det.. :) Men så är det. Happy happy.
Och tyvärr väldigt sjuk.. Är så tokförkyld att jag smäller av. Ligger bara i soffan idag. Skulle varit i Göteborg i skrivande stund, men det är jag inte.. Nu ska jag dock orka mig upp ur soffan, byta om och köra till mamma och pappa. Jag behöver prata med någon :P Sen ska jag köra och köpa mjölk. Den är slut.

Så är det med det.
Ta hand om er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback