life sportdryck :)

Jag har anmält mig för att få vara testperson för en ny sportdryck från Life.
Den verkar väldigt bra och jag är i regel grymt dålig på det här med sportdryck och återhämtning och allt det där.. Och man har ju fått lära sig från någon tv-reklam att man inte ska äta bananer efter träning så nu ska jag helt enkelt hålla tummarna för att få testa något annat, och dessutom gratis :D
Förhoppningsvis är den svaren på alla mina böner om god och effektiv återhämtning och energi ;)
Vi får väl se :)
Deras koncept ligger i att man inte ska dricka för mycket drycker med många kolhydrater. Och den energin som man tillgodohåller sig ska upptas till musklerna snabbt. And I like it ;)



På den här hemsidan finns jättemycket information om det hela. Check it out :)
http://smartsontestpilot.se/life/bli-testpilot/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback