åh, min kusins flickvän är KÄNDIS ;)

SnyggÅsa omnämns i dagens medlemsmail till oss på blogg.se.
Åh, kändis är hon ;) Och jag känner henne. Wow, jag känner en kändis.
Detta kommer stiga mig åt huvudet. Haha eller nej, jag tyckte mest att det var kul för hennes skull och dessutom har jag inget bättre för mig än att blogga om denna stora händelse eftersom jag ligger här och är tokförkyld..
Kanske rent av blir lite mer bloggat för min del nu när jag är så sjukis..
Här kommer en print screenad bild från mailet vi fick.
ENJOY :)

och om ni vill klicka in till henne och läsa så hittar ni henne på
http://asahellman.blogg.se


Kommentarer
Postat av: Åsa

Haha, ojdå :) Så smickrande! :) Det där mailet har inte jag fått, kan inte du maila det till mig :) Tyckte väll att många kikade förbi idag! Middag låter som en alldeles utmärkt idé! Vi får höras om de! Pusspuss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback