söndag 100516 - såå längesen..

Jag har inte bloggat på en evighet. Mer sällan än vad jag någonsin gjort tror jag. Minns inte ens när jag bloggade sist... Jag har inte haft lust, inte ork och framförallt inte tid.
Men som vanligt har jättemycket hänt. Framförallt har jag köpt världens finaste katt - Milly heter hon. Underbar :)
Jag orkar inte skriva nu heller. Sitter och kollar på Jersey Shore och efter det är det Blue Mountain State. Lätt mina två favoritserier för tillfället :P Sjukt löjliga är de båda två, men jag gillar att inte behöva tänka när jag kollar på tv ;P

Nu tänkte jag bara lägga upp lite bilder. Först på mina egen designade tröjor, sen på Milly :)
Ni som läser detta som känner mig, rösta i kommentarerna om den vita eller den svarta "elin" tröjan är snyggast? De har dessutom lite olika rosa färg.. :) Det är väldigt viktigt :D De övriga namnen är mest påhittade, förutom Sara who is my homegirl ;) Ja de andra finns ju också - givetvis. Men än så länge är det mest Sarisen som är aktuell i detta projektet ;P


Gillar dessa linnena. Det syns inte så bra men det är en söt liten prinsesskrona som är ovanpå en av bokstäverna på varje linne.. :)

Denna tröjan gjorde jag med inspiration från en av mina favoritlåtar just nu. "I love college" av Asher Roth. Egentligen en ganska töntig låt, men den får mig på bra humör :) 'Drink my beer and smooke my weed, but my good friends is all I need. Pass out at three, wake up at ten. Go out to eat and do it again' :)




Milly - sötaste finaste någonsin :)
Just nu ligger hon och sover i mitt knä. Sötnosen :)


Ta hand om er och varandra! :D


Kommentarer
Postat av: Carolinn

Jag tycker den vita Elin-tröjjan :) Kommer vara toppen snyggt nu till sommaren då du blir brun! Förresten gillar jag verkligen linnen med "racerback" rygg.



Åh va sjukt söt Milly är!

Fler bilder! :)

Postat av: simone

sv: Haha vad smart tävling där ju, überskoj! Det ska jag komma ihåg :D



Ah, kan tänka mig en stor burk från usa jag med :D Har du varit där förresten? Inte jag, men har släkt i Texas.. så nåågon gång kanske :P

2010-05-19 @ 00:05:32
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback