fredag 100528 - åtta bilder på söta Milly :)

Har världens gosigaste katt liggandes på bröstet/halsen just nu. Inte det lättaste att skriva då måste jag säga ;) Men jag gör ett försök... :) Vill lägga upp lite bilder på sötnosen. Hittade nyss min kamerasladd - även om de flesta bilderna faktiskt är tagna med mobilen. Det är ju den man har till hands oftast :)
I helgen kommer Milly besöka Billesholm och mamma och pappa. MYS! :) Hon trivs jättebra där ute men än så länge har hon inte fått hälsa på Sessa och Donna. Det kanske kommer i helgen.
Nu kommer här lite bilder. Åtta för att vara exakt ;)



Tycker om att klättra och bita i kläder. Speciellt stora "pösiga" mys/joggingbyxor ;P



Visst är jag söt?



Intresserad av vad som händer i datorn ;P Saker som rör sig som man inte
kan röra är spännande. Och konstiga..



Trött...



En något slagen hjälte efter besök av Anton och Bobbo. Och även Stina.
Mycket bus och lek!



Sovande katter är lättare att fota än vakna ;) Här ligger Milly på sin
favoritplats i soffan. I "vecket" mellan soffan och divandelen ;P



Två trötta sötisar - Milly och Anton :)



Milly för 20 minuter sedan. Hon är inte speciellt lätt att fota ;P Och
hon är verkligen sötare i verkligheten än på bild, that's for sure :)


Det var det :) Ska försöka bli bättre på att ta bilder på henne när hon är vaken tänkte jag :P Men det är så svårt, hon sitter inte still direkt..


Ta hand om er och varandra! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback