tisdag 100323 - allt går i ett..

För tillfället har jag knappt tid att andas känns det som.. Har så jäkla mycket att göra. Och mitt uppe i allt så händer det en massa tråkigheter och skit. Usch.
Mina tankar går till din familj, framförallt din son och sambo - vila i frid!



En liten bild som beskriver halva mitt liv just nu.. Det och grammatik är allt som surrar i mitt huvud.


Ja det var nog allt. Nu ska jag sova för att ha energi till psykologmöte och en massa massa plugg imorgon. Måste handla lite mat också, men utöver det lär jag inte hinna med något...

Ta hand om er och varandra! :)


Kommentarer
Postat av: emma.

sv: tack så mycket :D haha men jag börjar känna mig gammal xD okej inte gammal GAMMAL men jag minns min 14e födelsedag som om den var igår, det är läskigt vad tiden går fort ! Detsamma :) Kram!

Postat av: Sara

tiden tenderar att bara springa iväg, och man undrar vart man gjort av dagen...



Sv:

Vad kul att du håller dig uppdaterad! Nu blev jag glad! :)

Ja, det e klart, men ibland måste det bara få vara så. börjar kännas bättre iaf, nu väntar jag bara in våren! Haha, ja, jag tycker du ska hoppa över den, ingen hit alls! tyvärr...



Jag hoppas att du mår bättre och hittar kraft att hålla ut! Ha en bra dag imorgon i alla fall!

2010-03-24 @ 00:29:03
URL: http://soori.blogg.se/
Postat av: simone

känner med dig här, det går för fort :(

2010-03-24 @ 10:02:34
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback