tisdag 100316 - bakslag.

Som en stor jävla smäll rakt i huvudet. Alltså fan.
Kan detta inte bara ta slut? Kan inte allt bara bli bra någon gång?
Ibland förvånas jag av hur jävla orättvist livet är. Är det meningen att det ska vara så?
Är det meningen att allt skit ska läggas på samma personer alltid?
Har någon högre makt fått för sig att vi lägger allt på vissa personer? Väljs dessa personer ut eftersom de faktiskt klarar av att kämpa? Och gissa vad, du ska inte ge upp denna gången heller! Det alternativet finns inte i min värld. Även om allt suger och känns hopplöst så finns det bara en utväg och det är att aldrig, aldrig ge upp.
FAN!! Varför kan inte livet bara vara lätt för en gångs skull?
Jag är riktigt bitter nu. Och ledsen. Och förbannad för att; JO, livet är orättvist.
Och jag fattar inte varför. Är man 22 år gammal ska livet leka och inte vara såhär.
Det är en sak som är säker.

Tro gärna att jag bara är gnällig. Gör det. Men helt ärligt, jag gnäller fan inte.
Jag är bara så jävla less.

Kommentarer
Postat av: Ingrid

känner precis som dej..

Postat av: astrid ♥

sv: haha aa :)

tack, hoppas du kommer att ha en bra dag ;) ♥

2010-03-17 @ 07:09:14
URL: http://jag.blogg.se/
Postat av: sara

Åh, där satte du ord på mina känslor för dagen! Verkligen. Det är som att man föds med otur. Men skönt att höra att du inte ger upp! :)



SV:

Hahaha, vad kul att höra att jag inte är ensam om sånna händelser, kul att man kan se det komiska i det hela i alla fall! :) Utan mamma hade jag dog dött, frusit fast och svältit ihjäl! Skämt o sido!



Plattmedel... ja, huvudsaken är ju vad man vet vad man pratar om! Tycker verkligen du ska satsa på detta. Jag blir bara mer o mer nöjd för varje dag jag använder det!



Ha en bra dag!

2010-03-17 @ 10:27:54
URL: http://soori.blogg.se/
Postat av: sara

Sv:

Okej, det var tråkigt att höra, och jag kan förstå hur du känner. Och jag hoppas verkligen att det går att göra någonting åt! Men man kan inte låta bli att undra om det måste ske samma person.Som i detta fall... :(

Ja bor i Ludvika. En håla som är beläget i södra dalarna. Asfalten börjar skymta fram under ismattan nu. Tack o lov så skiner solen iaf, och det bara kryper i kroppen av längtan till vår!

Då får jag önska dig lycka till!

tack detsamma!

2010-03-17 @ 12:15:08
URL: http://soori.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback