onsdag 100324 - sol, sjuk och sliten..

Tre "S" som inte passar så himla bra ihop i min värld.. Det är jättefint väder och har varit det nästan hela dagen, men jag är sliten och krasslig och håller mig mest inomhus. Med undantag för en kopp te i solen på balkongen förut. Det var mysigt, men ganska så kallt och ingen bra idé om man börjar bli riktigt förkyld.. Ställde dessutom in mitt samtal hos psykologen, kunde inte ta mig ur sängen när klockan ringde i morse. Så det blev framflyttat tills efter påsk. Det är ganska tröttsamt att ha sådana här sjukisdagar nu när jag har så mycket att göra.. Men men, jag får kämpa på i alla fall :) Käkar halstabletter och dricker te och tar panodil så ofta man får. Dricker vitaminbrus med echinagard och försöker hålla mig varm. Det borde väl hjälpa? I sure hope so.. :)

Nu är jag verkligen sugen på sommar och sol och värme. Slängde ihop en snabb bild förut med söta och enkla sommarklänningar i rött, orange och gult. Me like, även om alla modellerna kanske inte var 10 poängare ;P



Nej det var nog allt.. Har inte så jättemycket att säga känns det som, men nu ska jag i alla fall läsa klart "The fifth child" och sen skriva färdigt min text om boken, efter det återgår jag till en massa grammatikplugg och kanske finslipar en del på mitt arbete kring geografiska förhållanden i turism. Det är mycket nu. Jag nås säkrast på mobilen, men ring bara om det är väldigt viktigt? ;P Annars föredrar jag att inte bli störd.. Haha :)

Ta hand om er och varandra! :)

Kommentarer
Postat av: simone

Vilka häärliga klänning, färgglat är kul! :d


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback