onsdag 100310 - god morgon världen! :)

Nu har jag fått några timmar sömn, varit vaken i lite mer än en timme och har hittills inte gjort något förutom läst tidningen, druckit kaffe och ätit lite frukost. En lugn mysmorgon med andra ord. Fick en tidningsprenumeration i julklapp av mamma och pappa och vissa dagar tycker jag det är jätteonödigt, när jag inte hinner läsa den alls, men som idag är det bara mysigt att sitta med en "papperstidning" och bläddra i när man dricker sitt morgonkaffe. Det är inte så ofta man har tidningar på det sättet längre tycker jag, all info finns ju på internet.

Det är en rätt grå och trist dag idag.. Perfekt "sitta inne och dricka te"-dag, men jag har lite andra planer så det blir inte så. Nu tänkte jag röja undan lite i lägenheten och diska. Sen blir det duschen för att efter det promenera ner på stan för möte/samtal och lite ärenden. Den här dagen hade varit roligare om det varit lite sol.. Men jag tänker trotsa vädret och ha vårjacka. Vissa (läs min mamma ;D) tycker dock att jag haft vår/höstjacka i princip hela vintern. Och det kanske är sant, den jackan jag haft mest är rättså tunn. Men nu ska jag ta en annan vårjacka. Min röda trenshcoat kanske, eller den ljusgröna überfina andra jackan.. Vi får väl se :P Dagens ilandsproblem..
Jag längtar tills fler uteserveringar öppnat, solen värmer och man kan sitta och njuuta med en latte på stan. Ge mig vår och sommar, tack :)


Om Helsingborg bara sett ut såhär idag... :)

Ta hand om er och varandra! :)

Kommentarer
Postat av: matilda

Vädret är ganska grått här med faktiskt. Sol är ju något man vill ha nunununu!



visst gör den, man kommer säkerligen drömma sig in som ett litet barn när man ser filmen :)

Postat av: Joachim

verkligen skulle jag vilja säga! Asså Snabba cash är grymt bra tycker jag både boken och filmen, har ju inte läst klart den än men så långt som jag kommit så är den toppen! Aldrig fucka upp har jag inte läst än men det är ju uppföljaren till snabba cash och kompisar till mig säger att den är bra också :) men ge honom snabba cash till en början iaf om du inte ska köpa båda:D Tycker jag låter bra(Y)

2010-03-10 @ 16:58:19
URL: http://cityboys.blogg.se/
Postat av: Megan

SV: Okej tack..

jaha vad kul :) jag är 12 snart 13 år

2010-03-10 @ 17:19:44
URL: http://meegaan.blogg.se/
Postat av: Haedil *HUMOR BLOGG*

haft en bra dag? :DD♥

2010-03-10 @ 21:12:07
URL: http://crazyhumor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback