fredag 100305 - uppe med tuppen..

Idag känns det som att jag verkligen var uppe med tuppen. Eller ja, jag vaknade halv åtta. Men det är grymt tidigt för att vara jag tycker jag.. Men det är så illa tvunget idag eftersom jag har tusen saker inbokade. Fast det ska jag nog klara av :P Nu städar jag lite, tänkte hinna diska också, sen blir det träning med Hannah. Hoppas att vi kan cykla dit för jag känner mig lite halvtstressad och det känns som att jag sparar 20 minuter på att cykla istället för att gå :P Sen blir det lunch med Stina vid 12, efter det ska jag hem till Billesholm och sen blir det party. Massa på gång som sagt. Lika bra att köra på tror jag...

Ta hand om er och varandra! :)

Kommentarer
Postat av: simone

sV: Tack så mycket vännen :)

Postat av: simone

sv: Tack så mycket Elin! vad snäll du är :D

2010-03-08 @ 23:40:42
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback