lördag 100612 - fullt upp..

Sitter hos mamma och pappa och äter jordgubbar. Mums så gott det är. Göran's jordgubbar ska det vara :) Var borta hos fam. Persson förut och roffade åt mig två liter. Jag älskar jordgubbar. Så otroligt gott :D Sommar på riktigt :)
Känner mig hängig och febrig och trött idag. Inte på topp alls direkt faktiskt. Därför har jag tyvärr fått bestämma mig för att hoppa Denises inflyttningsfest ikväll. Riktigt trist men hur kul sällskap är man när man är off och febrig? Ingen vidare skulle jag tro. Så det får bli en träff en kväll i veckan istället tror jag :)
Gårdagen var toppen. Helt underbar trots det dåliga vädret. Stoltaste storasystern någonsin :D Jag hoppas att Anton är nöjd med sin dag. Och lillkusinen Elise också förståss :) Det kanske är gårdagens stress och kyla och regn och sena natt som satt sina spår på hur jag mår idag. Men hur som helst var det en bra dag :) Tänkte lägga upp lite bilder sen, men sitter på mammas dator just nu så det får bli en annan gång.

Nu ska jag återgå till mina jordgubbar :)
Ta hand om er och varandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback