tisdag 100713 - trööött..

FY! Jag är såå trött och mår illa. Riktigt jobbigt är det måste jag säga. Det är fullt ös på jobb, allt är kaos och inget funkar men vi jobbar hela dagarna ändå. Är smått irriterad för det mesta på jobb, men det är nästan alla. I förrgår var jag riktigt glad dock, försökte hålla humöret uppe, men då var alla andra typ bakis och off och tråkiga. Igår var jag glad tills en av cheferna kom och började muppa sig och vara otrevlig eftersom han var sur på min närmsta chef. Lönt att flippa på mig då eller? Det är ju inte mitt fel direkt.. Nej jag blir så trött. Så trött.. Men festen i lördags var mycket mycket lyckad. Såå mys :D Varmt och svettigt i min lilla lägenhet med så mkt folk, men jag hade kul och kvällen slutade väldigt bra :D ;) Happy happy... :) Annars jobbar jag mest, och pluggar. Isch.. Har tenta imorgon. Roligare kan man ha.. Därför har jag verkligen ingen tid över till något annat känns det som. Hinner inte träffa mina vänner, knappt min familj heller och jag hinner absolut inte med att sitta vid datorn och blogga eller så.. Jag längtar till den 26 augusti när allt detta är över igen och jag är x antal tusenlappar rikare ;) Inte för att jobbet i sig suger egentligen, jag brukar trivas ganska bra. Men nu är det kaaos. 10 gånger värre kaos än någonsin förr.. Men jag gillar mina arbetskamrater så det är bara att bita ihop ;) Ta hand om er och varandra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback